Adaptació al màster d'Enginyeria Electrònica

Normativa (taules d'adaptació)

Les taules d'adaptació les podeu consultar a la Normativa de màsters MET i MEE - enllaç.

Requisits:

• Només es podran adaptar a màster les persones amb titulació universitària (tècnica o superior) i tinguin estudis parcialment cursats de segon cicle d'Enginyeria Electrònica o del Màster en Enginyeria Electrònica extingit.
  • Acreditació nivell B2 d'anglès (enllaç a les diferents acreditacions). Per més possibilitats, podeu contactar amb secretaria@etsetb.upc.edu.

Sol·licitud:

Podeu accedir a la sol·licitud a traves del següent enllaç https://prisma-nou.upc.edu/apl/home_estudiants.php?idioma=1, que estarà actiu en el termini establert. La resolució es publicarà al tauler electrònic de la intranet de l'ETSETB (www.etsetb.upc.edu) i la podreu veure també, individualment a "llistat de tràmits" d'e-secretaria.

Places primavera 2017-18

Il·limitat