Acreditació de la tercera llengua. GRAUS

La competència en tercera llengua, com la resta de competències genèriques s’ha de desenvolupar i avaluar al llarg del procés formatiu, si bé aquesta presenta més opcions que la resta de competències genèriques per a la seva avaluació.

Normativa de referència

L'acreditació de la tercera llengua està regulada a la Normativa Acadèmica dels Estudis de Grau (enllaç).

Supòsits en què es pot acreditar la tercera llengua a l'ETSETB

1. Estudiants que van accedir al grau abans de 2014-2015 (els estudiants que van accedir després, però per vies diferents de batxillerat i cicles formatius també es troben en aquesta situació):
    1. Haver obtingut com a mínim 9 ECTS corresponents a assignatures impartides en anglès.
    2. Elaborar i defensar el treball de fi de grau en anglès.
    3. Fer una estada en una universitat o empresa estrangera en el marc d’un programa de mobilitat o d’un conveni de cooperació educativa i haver obtingut un mínim de 9 ECTS.
    4. Certificat de nivell B2.2 o superior per haver superat un curs o un examen d'un organisme reconegut (veure informació).
  2. Estudiants que van accedir al grau a partir de 2014-15 provinents de batxillerat o cicles formatius de grau superior:
    1. Certificat de nivell B2.2 o superior per haver superat un curs o un examen d'un organisme reconegut (veure informació).

Terminis i procediment de sol·licitud

(en els supòsits en què s'ha de sol·licitar)

En el supòsit 4 haureu de sol·licitar l'acreditació (en els altres tres, no caldrà).

Els terminis i el lloc per sol·licitar l'acreditació de la tercera llengua a l'ETSETB són els següents:

1. En el moment de la primera matrícula dels estudis de grau. A la sala d'automatrícula que correspongui.
  2. Del 15 de març al 15 d'abril. A la secretaria acadèmica de l'edifici B3.
  3. De l'1 al 31 d'octubre. A la secretaria acadèmica de l'edifici B3.

Documentació: la documentació a presentar serà l'original i la fotocòpia del certificat esmentat en el supòsit 4, segons el cas.