Acreditació de la tercera llengua. GRAUS

La competència en tercera llengua, com la resta de competències genèriques s’ha de desenvolupar i avaluar al llarg del procés formatiu, si bé aquesta presenta més opcions que la resta de competències genèriques per a la seva avaluació.

Novetat: comunicació gener 2018

La UPC aplicarà la suspensió del requisit de B2, aprovada pel Consell Interuniversitari de Catalunya...

Tots els estudiants disposeu novament de les 4 vies per a l'assoliment de la competència en una tercera llengua previstes des de la implantació dels graus de la UPC.

Normativa de referència

L'acreditació de la tercera llengua està regulada a la Normativa Acadèmica dels Estudis de Grau (enllaç).

Supòsits en què es pot acreditar la tercera llengua a l'ETSETB

1. Haver obtingut com a mínim 9 ECTS corresponents a assignatures impartides en anglès.
  2. Elaborar i defensar el treball de fi de grau en anglès.
  3. Fer una estada en una universitat o empresa estrangera en el marc d’un programa de mobilitat o d’un conveni de cooperació educativa i haver obtingut un mínim de 9 ECTS.
  4. Certificat de nivell B2.2 o superior per haver superat un curs o un examen d'un organisme reconegut (veure informació).

Terminis i procediment de sol·licitud

En el supòsit 4 haureu d'aportar la documentació i sol·licitar l'acreditació presencialment a la secretaria acadèmica de l'edifici B3  (en els altres tres, no caldrà).

Els terminis per sol·licitar l'acreditació de la tercera llengua a l'ETSETB són els següents:

1. En el moment de la primera matrícula dels estudis de grau. A la sala d'automatrícula que correspongui.
  2. Del 15 de març al 15 d'abril.
  3. De l'1 al 31 d'octubre.

Documentació: la documentació a presentar serà l'original i la fotocòpia del certificat esmentat en el supòsit 4, segons el cas.