Comissions d'Avaluació Curricular (CAC) - Assignatures compensables (graus)

Informació general

Als estudis de grau  les comissions d'avaluació curricular es reuneixen cada quadrimestre per avavaluar curricularment tots els alumnes que han cursat totes les assignatures d'un bloc.

Condicions per a poder compensar: Les condicions en què s'aprova una assignatura per compensació amb altres les trobareu a:
  • Grau nou en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació. Apartats 2.7, 2.8 i 2.9 de la Normativa específica nova d'Avaluació de Graus TIC (clic aquí)
  • Graus TIC en extinció. Apartat 2.7 per la FI i 2.8 per al bloc d'especialitat de la Normativa Específica d'Avaluació de Graus (clic aquí)

Quan es compensa: La compensació es realitza quan:

1. Heu cursat totes les assignatures del bloc.
  2. Es reuneixi la Comissió d'Avaluació Curricular corresponent (les dates de reunió les trobareu al darrer apartat d'aquesta pàgina)

Sol·licituds a les Comissions d'Avaluació Curricular

Si no compliu amb els requisits anteriors, podeu fer una sol·licitud a la Comissió d'Avaluació Curricular corresponent, perquè tingui en compte el vostre cas. La sol·licitud l'heu de fer per e-secretaria (https://esecretaria.upc.edu), en la data indicada. Heu d'escollir, al menú de l'esquerra, tràmits relacionats amb l'avaluació, i allà: “fer constar informació per l'avaluació curricular”. Si no us surt aquest a sol·licitud, feu-ho per "altres tràmits".

També podeu demanar altres coses, com que no se us tingui en compte el quadrimestre per al còmput de l'alfa, etc. Si adduiu una justificació documentable, haureu d'aportar documents.

Terminis sol·licituds

Comissió d'Avaluació Curricular - CA
Data límit sol·licituds* Dia en què es reuneixen
Fase Inicial de graus TIC - CAGTIC FI Fins 30 de gener de 2017

3 de febrer de 2017
Especialitats graus TIC - CAGTIC ESP Fins 30 de gener de 2017
3 de febrer de 2017
Fase Inicial Grau en Enginyeria Física - CAFIef

Es reuneix anualment al juliol
Fase Obligatòria Grau en Enginyeria Física - CAFOef Es reuneix anualment al juliol
Es reuneix anualment al juliol
Comissió de Màsters MET i MEE Fins 30 de gener de 2017 1 de febrer de 2017

* Per la compensació d'assignatures, només cal fer sol·licitud si no compliu amb els requisits. I només quan heu cursat totes les assignatures del bloc corresponent.