Reavaluació (grups REAV i REAND)

• Què es la revaluació? Grup REAV i REAND
    Els estudiants que suspenen amb un nota igual o superior a 3 i per un màxim de 2 assignatures poden optar a reavaluació i matricular-se en període ordinari de matrícula. Reavaluar-se suposa tornar a examinar-se.
    En el cas del grup REAV, s'impartirà docència al llarg de nou setmanes amb una dedicació de 2h/setm. En el grup REAND, no hi haurà docència.
  • Els crèdits matriculats en aquest grup computen a efectes del màxim de crèdits a matricular?
    NO. A més d’aquests crèdits, podeu matricular els permesos per normativa.
  • Les assignatures matriculades en el grup de reavaluació constaran com a matriculades a efectes de co-requisits?
    SÍ. Si les matriculeu en el grup de reavaluació, podreu matricular aquelles assignatures de les quals aquestes són precorequisits o corequisits.
  • Si M'ADAPTO AL GRAU NOU puc optar a la reavaluació?
    No, si et canvies de grau, hauràs de matricular l'assignatura per cursar-la normalment.
  • De quines assignatures em puc reavaluar i quines no tenen docència en la reavaluació?
    De les assignatures de 1er i 2on obligatòries dels graus TIC
    No són reavaluables ENTIC, PBE.
    A la primavera 2016-2017 s'impartirà docència del grup de reavaluació per a les assignatures: FDE, FDF, FO, AL, CAL, DGD, EM, SSIS, PIE, FISE, ONELE, AST, ICOM i IPAV. Per la resta (CSL, IXT, POO, MATEL, CAVEC, DSBM, RP, TD, PSAVC) només es farà examen de reavaluació.
  • Com em puc matricular?
    Escollint el grup REAV o REAND, segons si voleu rebre docència o no:
    • REAV - Grup de reavaluació amb 9 setmanes de docència abans de l'examen. No està disponible a totes les assignatures amb reavaluació.
    • REAND - Grup de reavaluació sense docència.
  • Quin cost té?
    0, en els dos casos. Tant si s'opta anar a classes (REAV) com matricular-se sense docència (REAND).
  • Puc reavaluar una assignatura de la que no m'hagi matriculat en el quadrimestre anterior?
    No, només es poden reavaluar assignatures matriculades en el quadrimestre 2016/2017-1.
  • Quan es faran els exàmens?
    Es publlicaran a curs actual
  • Avaluació
    La nota obtinguda en reavaluació substitueix la nota obtinguda a la part de teoria de l’assignatura en convocatòria ordinària, sempre que sigui superior. Si una part de la matèria no s'ha avaluat mitjançant examen sinó mitjançant treballs o pràctiques, la nota obtinguda en aquesta part no és recuperable mitjançant l'examen de reavaluació.
  • Permanència
    Si tinc 3 alfes, puc matricular-me en reavaluació? Primer hauràs de sol·licitar quadrimestre addicional.
  • Horaris i calendari d'exàmens
    • Els horaris els trobareu integrats amb els horaris de 1A-2A-2B, a Curs actual.
    • El calendari d'exàmens es publicarà a curs actual.