GRAUS. Matrícula de l'estudiantat NOU

Guia Matrícula

Prepara't per la matrícula tador 2017/2018

Abans de venir a matricular-te, consulta la guia de la matrícula de graus 2017/18 a https://www.upc.edu/ca/graus/matricula. Activa el teu compte UPC i registra't a e-secretaria (pas 1 i 2 de la guia). No ho podràs fer fins que es realitzi l'assignació de places per part de l'Oficina de Preinscripció (el dia 11 de juliol).

Si no has pogut registrar-te a e-secretaria, vine a matricular-te igualment per fer-ho des de l'Escola.

En qualsevol cas, consulta el pas 3 de la guia i informa't sobre tot el que has de saber abans de la matrícula (documentació, pagament,...).

Matrícula: on i quan

Un cop la persona ha estat acceptada en el procés de preinscripció, es pot matricular a l’ETSETB.

La matrícula la farà el futur estudiant personalment en els ordinadors de l’aula. En el cas que vingui un representant seu, haurà de portar l'autorització indicada en la guia de la matrícula (pas 3 de la guia).

Segons la via d'accés i el pla d'estudis que es matricularà, les dates a tenir en compte són:

• Persones assignades en primera preferència: 14 de juliol de 2017.
  • Grau en Enginyeria Física. A les 11:00 hi haurà una sessió informativa a l'aula 002 de l'edifici B4 del campus Nord i posteriorment, es realitzarà la matrícula al soterrani de l'aulari A3 del campus Nord. La matrícula es realitzarà seguint l'ordre que es publicarà uns dies abans de la matrícula : ORDRE DE MATRÍCULA GEF
  • Reclamacions i assignació definitiva: 18 de juliol de 2017.
    • GRETST. A les 9.30 hi haurà una sessió informativa a l'Aula Màster de l'edifici A3 del campus Nord i posteriorment, es realitzarà la matrícula a les 10:30h al soterrani de l'aulari A3.
    • Grau en Enginyeria Física. Es realitzarà la matrícula a les 10:30h al soterrani de l'aulari A3 del campus Nord. També poden assistir a la sessió per tot allò relacionat amb la matrícula.
    • La matrícula es realitzarà seguint el següent ordre de matrícula.

• 2a assignacions de juny: 27 de juliol

GRETST i Enginyeria Física: la matrícula es realitzarà a partir de les 10:00h a la secretaria acadèmica de l'edifici B3: mapa del lloc. Uns dies abans trobareu el llistat d’estudiants de grau admesos.

La matrícula es realitzarà seguint el següent ordre de matrícula.

• Assignacions de setembre: 7 i 8 de setembre:

La matrícula es realitzarà a la secretaria acadèmica de l'edifici B3, en horari habitual d'atenció a l'usuari. Dijous 7, de 11 a 14h i divendres 8 de setembre, de 11h a 13h.

• Accés directe per canvi d'estudis / centre: 6 de setembre de 2017

Documentació

Tota la documentació que cal portar el dia de la matrícula la trobareu en el pas 3 de la guia. Cal tenir en compte que:

• Si la matrícula la realitza una altra persona que no sigui l'interessat, caldrà portar l'autorització corresponent, que quedarà incorporada en l'expedient de l'estudiant.
  • Si el pagament s'efectuarà per domiciliació bancària, caldrà entregar el document de l'ordre SEPA signat.

Seminari d'Introducció a les Matemàtiques

Per a l'estudiant nou del Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació s'ofereix un seminari d'Introducció a les Matemàtiques al setembre, abans del començament de les classes: http://www.etsetb.upc.edu/ca/estudis/curs-actual/seminaris/seminari-imat-estudiantat-nou-de-grau-grests. Si us interessa inscriure-us-hi, ho heu d'indicar en el qüestionari que trobareu el dia de la matrícula, en el mateix ordinador d'automatrícula.

Horaris de classe i normativa de matrícula

Abans de la matrícula heu de tenir en compte:

• Horaris i dates dels exàmens finals disponibles Curs actual horaris de classe (pendents d'actualització)
  • Normatives específiques de matrícula:

- Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST)
- Graus TIC en extinció (per estudiants de canvi de grau) - Grau d'Enginyeria Física (GEF)

Preus, descomptes, pagaments i devolucions

Aquesta informació la trobareu en el pas 3 de la guia.

Informació sobre la matrícula condicional de becari sense disposar dels requisits econòmics: acreditació MATR.

Modificació de matrícula

Aquesta informació es troba al link amb el mateix nom: Modificació de matrícula

Sessió d'acollida

• GRETST: 20 de setembre, 11:30h a l'Auditori del Vértex del Campus Nord
  • GEF: 6 de setembre, 11:30h a l'aula de Teleensenyament de l'ETSETB (edifici B3 del Campus Nord).

Inici del curs 2017/2018

• GRETST: 13 de setembre