Jornada de Portes Obertes Grau en Ciència i Enginyeria de Dades

Persona de contacte
Telèfon de contacte
iCal

L'objectiu d'aquesta JPO és que els futurs estudiants puguin conèixer el Nou Grau conjunt de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona(obriu en una finestra nova), la Facultat d'Informàtica de Barcelona i la Facultat de Matemàtiques i Estadística, que vol formar professionals experts en anàlisi i enginyeria de dades estructurades i no estructurades (text, àudio, vídeo, proves mèdiques, indicadors financers, etc.), amb una base matemàtica i habilitats pròpies de l’enginyeria que els permetin modelitzar i resoldre problemes complexos.

La Jornada tindrà lloc a la Sala d'actes de la FIB Edifici B6, a les 10:00 h i a les 12:00 h.

Inscripció: Envieu un correu a

I, si aquest dia no pots assistir, consulta altres dates a: http://www.etsetb.upc.edu/ca/fes-telecos/jornada-de-portes-obertes(obriu en una finestra nova)