Jornada de Portes Obertes Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (Mati)

09/05/2018 de 11:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC200)
On
Àula Teleensenyament - Edifici B3 Planta 1
Nom de contacte
Telèfon de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'objectiu d'aquesta JPO és el de que futurs estudiants puguin conèixer l'Escola, la metodologia docent, el grau(obriu en una finestra nova) que oferim i les seves sortides professionals.

La Jornada tindrà una durada d'una hora i mitja aproximadament i es durà a terme a l'Aula de Teleensenyament de l'ETSETB(obriu en una finestra nova), edifici B3- Ricardo Valle de la Universitat Politècnica de Catalunya.

I, si aquest dia no pots assistir, consulta altres dates de Jornada de Portes Obertes(obriu en una finestra nova).

Inscriute