Streaming de la xerrada "Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació a la UPC: un camí de futur", adreçada als estudiants d'ESO i batxillerat interessats en l'àmbit de les TIC

Divendres 6 d'abril, de 12 a 14 hores, segueix en directe l'streaming de la xerrada "Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació a la UPC: un camí de futur", que tindrà lloc a la Sala d'Actes de l'edifici Vèrtex (obriu en finestra nova).

Quan?

06/04/2018 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'Actes Edifici Vertèx

iCal

Divendres 6 d'abril, de 12 a 14 hores, segueix en directe l'streaming de la xerrada "Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació a la UPC: un camí de futur", que tindrà lloc a la Sala d'Actes de l'edifici Vèrtex .

La sessió s'adreça específicament a estudiants de batxillerat interessats en el món de les TIC i en les seves sortides professionals. La sessió pretén donar resposta a dubtes com, per exemple, què s'estudia en una enginyeria de telecomunicació? Què fa un informàtic? Què és el Big Data? Com poden contribuir les TIC al desenvolupament sostenible? O bé m'agraden les mates, estudio una enginyeria? Quina diferència hi ha entre la física i l'enginyeria física?

A la xerrada participaran Jordi Cortadella, coordinador del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades; Ferran Marqués, director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) de la UPC i Marta Ruiz Costa-Jussà, professora de la UPC i investigadora del programa 'Ramon y Cajal'.

Ja podeu enviar les vostres preguntes i dubtes a través del hashtag #UPCengTIC