Seminaris dels graus

Informació general

En els plans d'estudis de Graus està previst que l'estudiantat cursi tres assignatures de seminaris. Cada seminari són 20 hores presencials (2 crèdits ECTS).

La realització d'aquests cursos és obligatòria per als graus en extinció, excepte per al Grau en Ciències i Tecnologies de Telecomunicació, en què és opcional (màxim 6 ECTS) i es poden cursar en el marc dels 18 ECTS optatius que marca el pla d'estudis.

Per al grau en Enginyeria en Tecnologies i Serveis de Telecomunicació (GRETST) la realització dels seminaris és opcional i es poden cursar un màxim de 6 ECTS.

Així com les assignatures optatives es cursen a quart, els seminaris es poden anar cursant des de primer fins a quart curs.

La realització d'aquests cursos és incompatible amb la realització al mateix temps dels cursos intensius de primer curs.

Calendari

Habitualment aquests cursos s'impartiran durant els mesos de febrer (entre quadrimestres) i primeres setmanes de juliol (després dels exàmens).

Horaris i professorat

Catàleg de seminaris (Temaris)

Matrícula

La matrícula dels seminaris es realitza juntament amb la de la resta d'assignatures en els períodes habituals.

A més, s'obre un període extraordinari de matrícula abans de la seva impartició si queden places disponibles. En aquest cas, l'estudiant podrà sol·licitar la modificació de la seva matrícula i, apart del preu de la matrícula, haurà de pagar les taxes addicionals per modificació de matrícula fora de termini (Preus).

El període extraordinari de sol·licitud de matrícula dels seminaris serà del 29 de maig al 2 de juny de 2017. La resolució serà màxim el 6 de juny de 2017. Abans rebreu un e-mail amb els seminaris que encara tenen places disponibles. Procés:

• Entrar a esecretaria.upc.edu (el tràmit s'activarà aquests dies).
  • Escollir tràmits > relacionats amb la matrícula > modificació de matrícula (o poder matricular assignatures).
  • El criteri d'adjudicació de places serà per ordre de sol·licitud (només s'acceptaran les sol·licituds fetes per Modificació de matrícula o per Poder matricular assignatures).
  • La resolució la veureu a esecretaria.upc.edu (Tràmits > llistat de tràmits), no es publicarà una resolució general d'admesos es resoldrà individualment. Haureu de comprovar el nou imprès de matrícula a : Matrícula > impresos i pagaments.
  • Recordeu que, a més del pagament dels crèdits del seminari, caldrà abonar les taxes addicionals de modificació de matrícula fora de termini (Preus). Podreu fer el pagament a Matrícula > impresos i pagaments.