Informació per a mares i pares

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (Telecom BCN) de la Universitat Politècnica de Catalunya (BarcelonaTech) compta amb una amplia experiència docent de més de 45 anys i amb el reconeixement de la qualitat del seus estudis, professorat i titulats per part de les empreses del sector i de la societat, tant a nivell nacional com internacional.

Estem situats en el Campus Nord de la UPC (Zona Universitària - Les Corts), un dels campus més moderns de Catalunya, ben connectat amb parades de metro i nombroses línies d'autobús, a on el vostre fill/a disposarà de tot tipus de serveis com: Biblioteca, wifi oberta, cafeteries, restaurants, òptica, caixers, poliesportiuespais habilitats per a persones discapacitades, copisteria, aules d'estudi, residència d'estudiants, etc.

Què podem aportar a la formació del vostre fill/a:

• La millor formació en el camp de les tècniques i tecnologies de la informació, la comunicació i la física, amb una base sòlida científica, matemàtica i tecnològíca que permeti el desenvolupament professional quan es titulin.
  • Preparar als líders del futur proporcionant les pautes adequades per la seva formació contínua, per a que pugin afrontat a la societat globalitzada amb responsabilitat ètica, amb solidaritat i compromesos amb el medi ambient.
  • Educar d'acord amb les necessitats socials en l'àmbit de les Tecnologies de Ia Informació i de la Comunicació..
  • Generar coneixement científic i tècnic que enriqueixi la nostra societat, interactuant amb l'entorn, especialment amb empreses del sector.
  • Oferir un ampli ventall de pràctiques remunerades en empreses, sent les taxes d'atur dels nostres titulats unes de les més baixes del mercat laboral, ja que cada vegada les noves tecnologies van adquirint un major pes específic en el món que ens envolta.
  • Enriquir el seu curriculum oferint estades d'estudis en universitats d'arreu del món (Europa, USA, Asia, etc), i poder obtenir dobles titulacions amb altres estudis de la UPC o mitjançant els acords que tenim amb universitats estrangeres.

Presentació dels resultats de l’estudi de la percepció dels pares sobre les enginyeries TIC: L’estudi realitzat per l’Associació Itscool, en col•laboració amb la FaPaC, destaca
la bona percepció sobre el futur professional de les enginyeries en informàtica i telecomunicacions

Si voleu ampliar informació podeu assistir a les Jornades de Portes Obertes dedicades especialment a vosaltres, pares i mares, a la seu de la nostra Escola. També us podeu adreçar a nosaltres mitjançant el correu electrònic: promocio@etsetb.upc.edu o bé per telèfon: 93 405 41 75, per aclarir els vostres dubtes o, si escau, concertar una cita per poder parlar amb un responsable acadèmic.

TelecomBCNpano8.jpg

TelecomBCNpano10.jpg