TV3 cerca estudiants de l'ETSETB per fer pràctiques

El 17 de maig de 2017 el Sr. Albert Bargallo, Responsable del Departament Control Central i Tràfic va impartir una xerrada sobre les tasques que es desenvolupen en aquest departament de TV3 amb l'objecte d'incorporar estudiants de l'ETSETB en pràctiques.

Les tasques que es fan en aquest Departament son:

Control Central es l’entorn on es gestionen les comunicacions tant internament com cap a al exterior de TV3. Vídeo, àudio i comunicacions

- Gestió i configuració de les capçaleres de la TDT de TVC.

- Control de les emissions dels canals de TVC monitorant les emissions de les diferents demarcacions Barcelona,      Tarragona, Lleida, Girona i Vall d’Aran.

- Suport tècnic a les continuïtats, controls d’es d’on es fan les emissions de cada canal.

- Dur a terme projectes i instal·lacions.

A Tràfic es dur a terme l’establiment de comunicacions per satèl·lit, enllaços -terrestres, intercanvis amb agencies i d’altres televisions.

- Ingesta (gravació) i enviament de material de vídeo i àudio.

- Manteniment de la instal·lació.

Les practiques son als dos llocs Control Central i Tràfic i les places disponibles són de dos estudiants.