Girls in ICT day 2017

Per sumar-se als actes commemoratius d'aquest dia, al Campus Nord de la UPC, tindrà lloc una Jornada anomenada "GIRLS DAY 2017---CAMPUS NORD" en la que participarà l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona. Aquesta iniciativa té com a objectiu crear un entorn global que potenciï i impulsi a les noies i dones joves a triar estudis universitaris d’enginyeria en l’àrea de les TIC, el que permetrà que les empreses de tecnologia puguin recollir els beneficis d'una major participació de les dones en el sector de les TIC.
Girls in ICT day 2017

L'event Girls in ICT Day se celebra el dia 27 d'abril a nivell internacional i vol apropar el món de les (TIC) a les noies. Se celebra a més de 150 països de tot el món i consta de tota mena d'activitats: http://girlsinict.org/

JORNADA GIRLS DAY ---- CAMPUS NORD

Dirigida a estudiantes de 3r i 4r d'ESO

Dijous, 27 d'abril a les 15.45 hores a l'Aula Màster del Campus Nord (Edifici A3-C/Jordi Girona, 1-3))

Com arribar al Campus Nord

Inscripcions ompliu AQUEST FORMULARI

Data límit d'inscripció: Dilluns, 24 d'abril

GIRLS DAY (27-ABRIL-2017) ---- CAMPUS NORD

15:45 – 16:50      Aula Màster

Benvinguda:Lourdes Reig (Vicerectora UPC), Núria Castell (FIB), Eva Vidal (ETSETB)

Xerrada: “Robots: Màquines o companys?”

Alícia Casals
Enginyera Industrial. Doctora en Informàtica. Professora de la FIB. Catedràtica del Dept. d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial (ESAII). Experta en robòtica.

Xerrada: “Crear una start-up”

Elisenda Bou
Enginyera de Telecomunicació. Professora de l’ETSETB. Fundadora i CTO de Vilynx. Cofundadora d’Estimtrack i Zeptocode. Partcipant en projectes de la NASA i el MIT.

17:00-18:00        (laboratoris)

Grup 3 Activitat: Atrapa l'ona: experiències divertides amb ones electromagnètiques
Grup 4 Activitat: Mesures biomèdiques (pols cardíac i respiració) amb l'smartphone

18:00-18:30        Aula Màster

Xerrada: “Del teclat a la veu”

Lourdes Mercadal
Enginyera en Informàtica i Llicenciada en Documentació. Directora de Projectes Bancaris de Silk. Experta en Internet, Mòbils i Innovació.

18.30-19:00     Berenar
19:00-19:15     Foto de grup                             Escales Plaça de la FIB

19:15-20:15     (laboratoris)

Grup 3 Activitat: Mesures biomèdiques (pols cardíac i respiració) amb l'smartphone