Hackathon Mobility BCN: Una Hackathón invita als estudiants a participar en la mobilitat del futur

El 5, 9, 10 i 11 de març, CARNET, SEAT, les Càtedres TELEFÓNICA i METROPOLIS:LAB organitzen la Hackathon Mobility BCN, un esdeveniment que compta amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona, la UPC i altres entitats relacionades amb el sector de la mobilitat i la innovació.

Durant les més de 48h que dura la Hackathon - que tindrà lloc al Campus Nord de la UPC- es formaran equips interdisciplinars que hauran de crear aplicacions per tal de donar solucions a problemes de la mobilitat del futur, concursant en algun dels tres reptes proposats:

- Social Mobility: waking up the machines by Cátedras TELEFÓNICA
- AI for Mobility and Driving Experience by SEAT
- Visualizing Mobility by METRÓPOLIS:LAB

Durant l'esdeveniment els participants també rebran formació per part de les empreses colaboradores i entitats com l'Ajuntament de Barcelona i podran accedir a una zona de relax.

Hi haurà més de 7,500€ en premis.

L'esdeveniment està obert a tots els estudiants interessats en el futur de la mobilitat i hi ha un límit de 110 participants.

Tota la informació i inscripcions a: carnetbarcelona.com/hackathon2018 . Inscripcions fins al 03 de MARÇ