L'ETSETB participa en el programa Imagine IoT

Cinc estudiants de l'ETSETB formen part dels equips que resoldran 4 reptes d'innovació en el marc del programa Imagine IoT. El programa es desenvolupa a través d'un consorci universitat-Empresa entre Imagine Creativity Center, EADA, ELISAVA i les escoles ETSETB i FIB de la UPC per a impulsar el sector IoT a Barcelona.

En el programa hi participen 4 equips formats per 5 dreamers de distintes edats i nacionalitats, estudiants i recent titulats de les escoles i universitats participants -negocis, disseny i tecnologia- i treballadors de les empreses col·laboradores. Els participants de l'ETSETB són Lluís Rovira, Albert Gran, Anouar Dinar, Kimia Mirehbar i David Riudor.

Els dreamers s'enfronten a un repte social o empresarial que s'ha de resoldre amb un producte o servei basat en IoT que suposi un alt impacte mundial. Les empreses participants d'aquesta primera edició són Abertis Autopistes, Adanmi, Cosentino i Dormity.