L'ETSETB va participar en el Youth Mobile Festival YOMO

L'Escola vol agrair la implicació del professorat i personal de suport (Josep R. Casas, Albert Gil, Paz Morillo i German Sáez) que han portat a terme aquestes activitats en les que més de 20.000 estudiants de tot Catalunya i Espanya van venir a Barcelona per participar en aquesta trobada de quatre dies aparador de la ciència i la tecnologia. Dissenyat per a estudiants de 10 a 16 anys d'edat, Yomo a Barcelona va comptar amb exposicions educatives, espectacles en viu de teatre, tallers interactius, i una àmplia gamma d'activitats pràctiques.
L'ETSETB va participar en el Youth Mobile Festival YOMO

L'Esola va participar amb dues activitats:

1. FascinatE - Control Panoràmic de TV:

Prof. Josep R. Casas i Albert Gil

Als estudiants se’ls hi fa una explicació sobre la interfície de control gestual amb sensors de profunditat, mostrant directament el sistema en acció i explicant els principis (explicació tecnològica).

A continuació faran moure la panoràmica que es visualitzarà en una pantalla d'un partir de futbol en acció a l'estadi del Chelsea F.C. (Stamford Bridge), amb els moviments que se'ls ha mostrat (experimentació tecnològica)

yomo casas

2. Vols formar part dels Serveis Secrets de Montjuïc?

Prof German Sáez i Prof. Paz Morillo

Aprendran els mecanismes dels sistemes criptogràfics de clau privada i d’altres temes de criptografia mitjançant un taller que s’organitza com un joc per resoldre 4 enigmes. El seu “experiment” consistirà en resoldre aquests enigmes de forma lúdica aprenent conceptes matemàtics que hi ha al darrera, a partir d’unes breus explicacions. Aquests sistemes són els presents en tots els sistemes de telecomunicació segurs que s’utilitzen en transaccions bancàries, votació electrònica, TV de pagament, etc.

Yomo german

Més informació aquí