Mobilitat: Convocatòria mobilitat nacional SICUE 2019/2020 per als estudiants de grau

Vols marxar de mobilitat a una universitat del territori espanyol?

El Sistema d'Intercanvi entre Centres Universitaris d'Espanya (SICUE) és un programa de mobilitat nacional d'estudiants universitaris. Aquest programa permet als estudiants realitzar un període d'estudis en una institució universitària espanyola diferent d'aquella en la qual l'alumne es troba matriculat, amb garanties de reconeixement acadèmic, així com d'adequació al seu perfil curricular.

En aquest enllaç podeu consultar l'oferta de places per als estudiants de la UPC.

Les sol·licituds s'han de lliurar a la Secretaria Acadèmica de l'Escola del 13 de febrer al 13 de març de 2019

Resum dels terminis:
- Sol·licitud de mobilitat per part de l'estudiant: del 13 de febrer al 13 de març de 2019.
- Publicació de resolució provisional: abans del 26 d'abril de 2019.
- Reclamacions contra la resolució: 10 dies hàbils a partir de la publicació de la resolució provisional.
- Publicació de la resolució definitiva: abans de 24 de maig de 2019

- Elaboració de l'acord acadèmic: fins el 15 de setembre per a les mobilitats del primer quadrimestre i anuals i fins el 31 d'octubre per a les del segon quadrimestre.

Més informació:

Web del Servei de Gestió Acadèmica