El passat dia 12 de gener va tenir lloc la presentació del Projecte Avançat d'Enginyeria Tuna-Track

Els estudiants de quart curs de grau de l’ETSETB, a l’assignatura PAE (Projecte Avançat d'Enginyeria), treballen en equips duent a terme un projecte de desenvolupament d’un producte i el seu corresponent pla de negoci. Aquest projecte és un d’entre una llista de projectes proposats per empreses o institucions externes a l’Escola.

Un dels projectes d’aquest semestre ha estat proposat per l’Associació Catalana per una Pesca Responsable (ACPR) i consisteix en el disseny i prototipatge d’una marca/sonda per fer el seguiment de tonyines al Mediterrani i poder conèixer els seus moviments i activitat durant un cert període de temps, habitualment un any. Aquesta marca ha de ser competitiva en cost i prestacions amb les que hi ha al mercat i que actualment usa l’ACPR.

La presentació del projecte va tenir lloc el dia 12 de gener de 2017 a l'ETSETB i van assistir-hi, entre d'altres, Mercè Santmartí, Responsable dels Serveis Territorials de Territori i Sostenibilitat a Barcelona, i Lucía Martínez, tècnica de la Direcció General de Pesca i Afers Marítims.