Visita dels alumnes del CFGM d’Instal·lacions de Telecomunicació a l’ETSETB i al Marenostrum

Els alumnes i professorat de 2n curs del CFGM d’Instal·lacions de Telecomunicació van realitzar fa uns dies una sortida a l’ETSETB i al Barcelona Supercomputing Centre (BSC).

A l’ETSETB, van assistir a la xerrada “El grafè i les nanocomunicacions sense fils” on en Sergi Abadal els va explicar quines eren les perspectives que pot tenir el grafè en el món de les comunicacions a molt petita escala i els va fer descobrir entre d’altres, el concepte de graphennas (antenes de grafè a l’escala dels micròmetres). Després, el Prof. Albert Orpella va mostrar-los les interioritats del laboratori de microelectrònica i la Sala Blanca.

Més tard, en el BSC van tenir l’oportunitat de visitar el supercomputador Marenostrum 4