Vols marxar de mobilitat a una universitat del territori espanyol?

Convocatòria de mobilitat nacional SICUE 2017/2018 per als estudiants de grau

En data 21 de desembre de 2016 s'ha publicat la convocatòria de mobilitat nacional SICUE 2017/2018 per als estudiants de grau.

El Sistema d'Intercanvi entre Centres Universitaris d'Espanya (SICUE) és un programa de mobilitat nacional d'estudiants universitaris, promogut per la comissió Crue-Afers Estudiantils, que porta funcionant des de l'any 2000. Aquest programa permet als estudiants realitzar un període d'estudis en una institució universitària espanyola diferent d'aquella en la qual l'alumne es troba matriculat, amb garanties de reconeixement acadèmic, així com d'adequació al seu perfil curricular.

Trobareu tota la informació de la convocatòria, així com els impresos a la pàgina web del Servei de Gestió Acadèmica de la UPC:

Les sol·licituds s'han de lliurar a la Secretaria Acadèmica de l'Escola del 10 de febrer al 10 de març de 2017.

Publicació de resolucions: 27 d'abril de 2017.