Vols realitzar una estada de curta durada al Japó? 2nd call of 2016 - NII

El National Institute of Informatics (NII) de Tòquio ofereix la possibilitat de realitzar una estada de 2 a 6 mesos de durada.

Si estàs interessat/da en anar al Japó, el National Institute of Informatics ofereix beques per a estudiants de Màster i de Doctorat per realitzar una estada de recerca en temes molt diversos.

Característiques

• L'import de la beca és de 171.000 iens (1 400 euros aprox.) mensuals més l’assegurança d’accidents.
  • La durada de l’estada va des de 60 dies fins a 180 (incloent-hi els viatges).
  • Els estudiants acceptats han d’arribar al NII entre finals de gener i finals de març del 2017.

Requisits

• Ser estudiant/a de màster o de doctorat tant en el moment de fer la petició com quan es faci l’estada.
  • Tenir un bon expedient acadèmic.
  • Tenir un bon nivell d’anglès.
  • Lectura obligatòria del pdf adjunt Memo for internship Program i seguir les directrius.

Procediment

Els/les interessats/des han d’enviar la seva sol·licitud via e-mail a students.mobility@etsetb.upc.edu amb subjecte NII-2016 Spring Internship amb:

A l'application form cal relacionar, com a màxim, tres temes de recerca a escollir d’entre els que trobareu a list of Research topics i també cal incloure el currículum vitae.

• Expedient acadèmic de la titulació que s’està cursant o de la darrera titulació cursada.
  • Còpia del correu d’un supervisor de l’NII acceptant treballar amb el candidat (com a mínim adjuntar una acceptació).

Data límit per enviar la sol·licitud: 24 d’octubre de 2016.