Workshop inagural del programa Ambassadors de l'NVIDIA Deep Learning Institute (DLI)

Workshop inaugural del programa Ambassadors de l'NVIDIA Deep Learning Institute (DLI)

Quan?

12/09/2017 de 14:00 a 18:30 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Campus Nord UPC (D5-007)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

L'ETSETB acull aquest 12 de setembre a la tarda la workshop inagural del programa Ambassadors de l'NVIDIA Deep Learning Institute (DLI). L'empresa nord-americana ha fet durant els darrers anys una gran aposta per l'ús de GPUs en aplicacions d'intel·ligència artificial, un sector en expansió gràcies als avenços en aprenentatge profund (deep learning). L'àmplia trajectòria de l'escola amb seminaris sobre el tema i una nova assignatura al màster MET, li han permès acollir aquesta workshop inagural. La inscripció és gratuïta, però només disponible per a membres de la comunitat universitària, tant de dins com de fora de la UPC. Les places són limitades i es poden reservar en aquesta web. L'activitat també compta amb el recolzament del Barcelona Supercomputing Center (BSC).