Conferència "El Sincrotrón ALBA: otro tipo de luz" - 17 de maig

Entre els actes que organitzen l'Academia Europaea-Barcelona Knowledge Hub (AE-BKH) i la Societat Catalana de Física, per celebrar el Dia Internacional de la Llum, el dijous 17 de maig a les 12:00, Gastón García, Sotsdirector del Sincrotrò ALBA farà aquesta conferència.
Conferència "El Sincrotrón ALBA: otro tipo de luz" - 17 de maig

Entre els actes que organitzen l'Academia Europaea-Barcelona Knowledge Hub (AE-BKH(obriu en una finestra nova)) i la Societat Catalana de Física(obriu en una finestra nova), per celebrar el Dia Internacional de la Llum, el dijous 17 de maig a les 12:00, Gastón García, Sotsdirector del Sincrotrò ALBA(obriu en una finestra nova), farà la conferència "El Sincrotrón ALBA: otro tipo de luz" a l'Aula Màster del Campus Nord de la UPC (planta baixa de l'edifici A3).

Cliqueu aquí per baixar-vos el programa.