Conferència Internacional d'Estudiants sobre Medi Ambient i Sostenibilitat

Del 2 al 7 de juny 2017, a Shanghai, Xina

Introducció

El programa de Medi Ambient de les Nacions Unides (UN Environment), la Tongji University, la Beijing Environment Foundation for Young Talents, i la Xinhua News Agency seran co-seus per a la "International Student Conference on Environment and Sustainability"; durant el Dia Mundial del Medi Ambient, al juny de 2017. La trobada tindrà lloc en la dinàmica i emocionant ciutat de Shanghai, on els participants compartiran tendències actuals, iniciatives i bones pràctiques en l'ambit de la sostenibilitat. Oportunitat d'intercanviar ideas amb els experts de la UNEP, instituts acadèmics, sectors gubernamentals, ONGs i altres agències de les Nacions Unides.

Participants

Estudiants universitaris (incloent estudiants de pregrau, postgrau i Doctorat), amb edat inferior a 35 anys.

Característiques

•    Basat en la temàtica sobre Consum i Producció Sostenibles;
  •    Discursos principals de representants de les Nacions Unides i experts;
  •    Presentacions d'una gama variada d'educadors, científics, representants gubernamentals;
  •    Tallers interactius: agricultura sostenible, comunitat verda, iniciatives d'estudiants…;
  •    Interessants excursions: excursió a la illa de Chongming, eco-city tour a Shanghai…;
  •    Debates variados y concurso de discursos, con la posibilidad de ganar becas o premios;
  •    Programa social nocturn, que inclou recepció i espectacle tradicional;
  •    Oportunitat de guanyar una beca per al viatge.

Més informació

Per a més informació sobre la conferència, entrar al seu web a través d'aquest link.

Presentació de candidatures, gratuïtament a través d'aquesta web.

Termini

Els candidats s'han d'inscriure online abans del 15 d'abril de 2017 completant el formulari (en anglès) i pujar la documentació requerida; a través del web indicat anteriorment.

International Student Conference on Environment and Sustainability (ISCES)
Tongji University

Font: Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa de la UPC