Xerrada informativa de TV3 per cercar estudiants de l'ETSETB per fer pràctiques

El 19 de desembre de 2018 s'impartirà una xerrada a càrrec del Sr. Albert Bargalló, Responsable del Departament Control Central i Tràfic per parlar sobre les tasques que es desenvolupen en aquest departament de TV3 amb l'objecte d'incorporar estudiants de l'ETSETB en pràctiques.

Les tasques que es fan en aquest Departament són:

Control Central es l’entorn on es gestionen les comunicacions tant internament com cap a al exterior de TV3. Vídeo, àudio i comunicacions

- Gestió i configuració de les capçaleres de la TDT de TVC.

- Control de les emissions dels canals de TVC monitorant les emissions de les diferents demarcacions Barcelona,      Tarragona, Lleida, Girona i Vall d’Aran.

- Suport tècnic a les continuïtats, controls d’es d’on es fan les emissions de cada canal.

- Dur a terme projectes i instal·lacions.

A Tràfic es dur a terme l’establiment de comunicacions per satèl·lit, enllaços -terrestres, intercanvis amb agencies i d’altres televisions.

- Ingesta (gravació) i enviament de material de vídeo i àudio.

- Manteniment de la instal·lació.

Les practiques son als dos llocs Control Central i Tràfic i les places disponibles són de dos estudiants.

Lloc de la presentació: Sala de Juntes de l'Escola, edifici B3, a les 11.30 h