Vols realitzar una estada de curta durada al Japó? (NII 1a convocatòria)

El National Institute of Informatics (NII) de Tòquio ofereix la possibilitat de realitzar una estada de 2 a 6 mesos de durada.

Si estàs interessat/da en anar al Japó, el National Institute of Informatics ofereix beques per a estudiants de Màster i de Doctorat per realitzar una estada de recerca en temes molt diversos.

Característiques

• L'import de la beca és de 171.000 iens (1 400 euros aprox.) mensuals més l’assegurança d’accidents.
  • La durada de l’estada va des de 60 dies fins a 180 (excloent-hi els viatges).
  • Els estudiants acceptats han d’arribar al NII entre mitjans de juliol del 2018 i el 15 de març del 2019.

Requisits

• Ser estudiant/a de màster o de doctorat tant en el moment de fer la petició com quan es faci l’estada.
  • Tenir un bon expedient acadèmic.
  • Tenir un bon nivell d’anglès.

Procediment

Els/les interessats/des han d’enviar la seva sol·licitud via e-mail a students.mobility@etsetb.upc.edu amb subjecte NII-2018 Autumn Internship adjuntant:

A l'application form cal relacionar, com a màxim, tres temes de recerca a escollir d’entre els que trobareu a list of Research topics

• Expedient acadèmic de la titulació que s’està cursant o de la darrera titulació cursada.
  • Còpia del correu d’un supervisor de l’NII acceptant treballar amb el candidat (com a mínim adjuntar una acceptació).

Es comunicarà als sol·licitants si han passat el procés inicial de selecció dos setmanes després de finalitzar el període de presentació de candidatures. Un mes després, aproximadament, es coneix la resolució definitiva del NII.

Cal tenir en compte que el nombre de places és molt reduït i es comparteixen amb els estudiants de la FIB.

Data límit per enviar la sol·licitud: 18 de maig de 2018