Mobilitat: Convocatòria de 2 beques per al programa "Experiencing China - 2018 Tsinghua International Summer School"

La Tsinghua University (Xina) ofereix dues beques, adreçades a estudiants de grau o de màster de la UPC, per participar en el seu programa d'estiu "Experiencing China"

El programa “Experiencing China Summer School 2018” es durà a terme del 16 al 27 de juliol de 2018.

Aquest programa es concep com un seminari d’estiu, multidisciplinari i interactiu, per entendre millor la Xina. El programa s’adreça a estudiants de diferents universitats de tot el món.

La Tsinghua University ofereix la possibilitat de nominar DOS estudiants de grau o de màster de la UPC per participar en aquest programa i concedir-los una beca que cobreix el següent:

• Matrícula i taxes d’assistència al curs.
  • Allotjament en una residencia universitària de la Tsinghua University per a estudiants internacionals durant les dues setmanes de durada de l'activitat.
  • Assegurança bàsica d’accidents durant el període del curs.

Els estudiants que obtinguin la nominació hauran d’assumir les despeses de viatge i l’assegurança mèdica pertinent que es demanarà des de la Tsinghua University i que es requerirà per tramitar la sol·licitud de visat xinès.

Termini per presentar les sol·licituds: 23 de maig de 2018

Trobaràs tota la informació detallada al lloc web del Gabinet de Relacions Internacionals