Imagine Barcelona IoT 2016-2017 Closing Event

El proper dia 20 de febrer a la tarda es presentaran a l'Auditori Vèrtex, de la UPC, els resultats del programa Imagine Barcelona Iot 2016. Els 20 participants (Dreamers), estudiants de l'ETSETB, FIB, Elisava i EADA, exposaran les idees generades durant els 4 mesos del programa per donar resposta als 4 reptes llançats per: Anapphylaxis; Autopistes, an abertis company; Cosentino i Dormity.com. Cada un dels 4 equips disposarà de 10 minuts per presentar la seva solució basada en Internet de les coses.

6:00 pm : Open doors
6:30 pm : Inicio Evento. Bienvenida de Montse Guardia, Directora de Imagine IoT, y representantes de UPC, ELISAVA y EADA. Resumen Imagine Barcelona IOT 2016/2017
6:40 pm : Video del Imagine Barcelona IOT
6:45 pm : Presentaciones proyectos (10 min por proyecto)
Project Autopistas
Project Anapphylaxis
Project Dormity
Project Cosentino
7:35 pm : Ceremonia de entrega de diplomas a los 20 Dreamers por sus tutores de Imagine, UPC, ELISAVA y EADA
7:45 pm: Closing speeches de los sponsors
Sra Anna Bonet, Subdirectora General de Autopistas
Sra Anna Sala, Co-founder Anapphylaxis
Sr David Sánchez, Director General Dormity.com
Sr. Valentín Tijeras, Director de Innovación de Cosentino
8:05 pm : Closing Speech (Xavier Verdaguer y Montse Guardia)
8:15 pm : Cierre y foto final
8:20 pm : Networking Informal

Convocatòria de Premsa

Presentació de projectes de la I edició d’Imagine IoT

• 4 solucions disruptives en l’àrea de l’Internet de les Coses per resoldre els reptes empresarials i socials de Dormity.com, Cosentino, Autopistas an abertis company i Adanmi
  • El programa s’ha desenvolupat a través del consorci universitat-empresa entre Imagine, EADA, ELISAVA i l’ETSETB i la FIB de la UPC per impulsar el sector IoT a Barcelona aplicant metodologia d'innovació disruptiva

Barcelona, 15 de febrer.-  El proper 20 de Febrer té lloc la presentació dels productes i serveis d’IoT amb alt impacte mundial, resultants de la I edició d’Imagine IoT, el programa d’innovació que identifica problemàtiques empresarials i socials, i proposa solucions disruptives des de l’àrea de la Internet de les Coses.

Aquest programa s’ha desenvolupat al llarg de 4 mesos a través del consorci entre Imagine, EADA Business School, ELISAVA School of Design and Engineering i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) i la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Al programa hi han participat 4 equips formats per 5 dreamers de diferents edats i nacionalitats, estudiants i antics alumnes de les escoles i universitats adherides al consorci -negocis, disseny i tecnologia- i empleats de les empreses col·laboradores.

Día i hora: dilluns 20 de febrer a les 18:30h (apertura de portes 18:00h)

Lloc: Auditòri Vértex de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) -  Plaça d'Eusebi Güell, 6

A l’esdeveniment comptarem amb la presència d’Esther Real, vicerectora de Transferència de Coneixement de la UPC, Ferran Marqués, director de l'ETSETB, Albert Cabellos, vicedegà de la Relacions Internacionals i Institucionals de la FIB (UPC) i Albert Fuster, director acadèmic d’ ELISAVA i Rosa Salvadó, directora de Comunicació i Màrketing Estratègic.

Reptes

Dormity.com plantejava als dreamers dissenyar un matalàs intel·ligent que connecti amb el descans de les persones recollint informació mentre dormen, per a contribuir a la millora de la qualitat de la son i per extensió, a la millora de la qualitat de vida.

El repte d’Abertis autopistes era millorar la seguretat vial a les seves autopistes a través d’un dispositiu intel·ligent.

L’encàrrec de Cosentino pels dreamers era imaginar, dissenyar i desenvolupar com serà l’encimera de cuina del futur, el Silestone de l’any 2030.

L’equip d’Adanmi ha investigat la manera d’introduir anAPPhylaxis - l’autoinjector intel·ligent d’epinefrina- a llocs públics com centres comercials, escoles o restaurants.

Què és Imagine

Des de les seves seus a Barcelona i San Francisco, Imagine Creativity Center genera solucions d’impacte mundial a través de l’empoderament del talent a tot el món. A través del seu mètode d’innovació disruptiva, Imagine fomenta l’empreneduria i la intra-empreneduria a les empreses.

Més informació sobre Imagine Creativity Center: http://www.imagine.cc/

Contacte: Ana López - 610 48 39 16 - ana@lalopez.net