L'ETSETB present al Saló de l’Ensenyament i al Saló Futura

L'ETSETB present al Saló de l’Ensenyament, del 22 al 26 de març, i al Saló de Màsters i Postgraus, Futura, els dies 24 i 25 de març, al recinte de Fira de Barcelona a Montjuïc.

La UPC està present a la 28a edició del Saló de l’Ensenyament. Més de 150 persones -entre professorat, estudiants i personal de la UPC- explicaran de forma personalitzada l’oferta de graus de la Universitat, la qual inclou 66 estudis de grau, 22 dobles titulacions del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS), 19 itineraris de doble titulació entre estudis UPC i programes de doble titulació internacional.

Número d'estand: E 532. Palau 2, nivell 0. Recinte Montjuïc. Fira de Barcelona (Av. Reina Maria Cristina, s/n)

Els dies 24 i 25 de març, la UPC també tindrà presència al Saló dels Màsters i Postgraus, Futura, que tindrà lloc al Palau 5 del mateix recinte de Montjuïc. Des de l’estand de la UPC s’informarà de l’oferta d’estudis de postgrau de la Universitat, que inclou 73 programes de màster, 24 dels quals impartits totalment en anglès, i 49 programes de doctorat.

Número d'estand: A140. Palau 5 (Palau de Congressos), nivell 0. Recinte Montjuïc. Fira de Barcelona (Av. Reina Maria Cristina, s/n)