Mobilitat: Beques Avenir curs 2018-2019 - Termini 27 de maig

Per estudiar a França en una universitat o « Grande École » durant el curs acadèmic 2018-2019.
Mobilitat: Beques Avenir curs 2018-2019 - Termini 27 de maig

L'Ambaixada de França/Institut Francès, en col·laboració amb empreses, fundacions i centres d'ensenyament superior i de recerca francesos i espanyols, posa en marxa una nova convocatòria pel programa de "BEQUES AVENIR" que permetran estudiar (en una universitat o « Grande École ») i formar-se a França durant el curs acadèmic 2018-2019.

En aquesta edició, el programa de Beques Avenir ofereix 47 beques d'estudis i pràctiques de tots nivells. Hi ha 14 col·laboradors de diferents àmbits d'activitats acadèmiques, pràctiques i recerca.

Termini de presentació de sol·licituds: 27 de maig.

Per sol·licitar la beca, els estudiants candidats hauran d'emplenar el formulari disponible en el web "Dialogo"(obriu en una finestra nova), l'entitat col·laboradora per a la gestió de les beques.

Més informació:

PDF informatiu