Programa SALSA'M. Fes de mentor als estudiants incoming

Es busquen estudiants que vulguin participar en el programa de mentors per acollir estudiants internacionals de l’ETSETB.

La mentoria es durà a terme durant un quadrimestre i la major part de les activitats es faran durant les 10 primeres setmanes.

Dins aquest programa s'inclouen activitats de familiarització amb la facultat, d’acompanyament i d’intercanvi lingüístic i cultural.

Es tracta d'una experiència enriquidora que et permetrà relacionar-te amb companys d’altres llocs del món!

Són requisits estar matriculat en estudis de grau tant en el moment de fer la sol·licitud com en el moment de dur a terme la mentoria, i haver superat la fase inicial.

Aquells estudiants que hi participin tindran un reconeixement acadèmic de 3 ECTS.

El termini per fer la inscripció és el 10 de juliol.

Anima't!

Més informació: