Nou Grau en Enginyeria Electrònica a l'ETSETB pel curs 2018-19

Els titulats podran desenvolupar la seva activitat professional en els àmbits de l'enginyeria de les TIC i, d’una manera parcial, en els d'enginyeria de les tecnologies industrials i bioenginyeria, en els quals podran dirigir i desenvolupar tasques relacionades amb el disseny, la implementació i la gestió de sistemes electrònics en diferents camps i sectors, com ara els següents:

Crèdits ECTS: 240
Places:
Lloc d'impartició
: Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona, ETSETB (Barcelona)
promocio@etsetb.upc.edu

L'objectiu del grau es formar professionals en l'àmbit de l'electrònica, amb capacitat per treballar en un entorn multidisciplinari. La formació del grau proporciona les bases matemàtiques, científiques i tecnològiques associades a l'electrònica, necessàries per concebre, dissenyar, implementar i operar productes i serveis en els àmbits de la instrumentació, la microelectrònica i l’electrònica de comunicacions, entre altres. La formació inclou un alt contingut pràctic per garantir que els estudiants, quan acaben el grau, tindran la capacitat per treballar amb l'equipament habitual de qualsevol laboratori d'electrònica.

Sortides professionals

• Electrònica de consum.
  • Telecomunicació.
  • Microtecnologia i nanotecnologia.
  • Indústria de l'automòbil.
  • Automàtica i robòtica.
  • Multimèdia, imatge i so.
  • Energia i sostenibilitat.
  • Biomedicina i sanitat.
  • Fotònica i tecnologies de la llum.
  • Indústria aeronàutica i aeroespacial.
  • Centres d'R+D+I.

Aquest grau habilita per a l'exercici de la professió regulada d'Enginyer/a Tècnic/a de Telecomunicació.